A popusti na usluge kreću se od 50 pa čak i do 90 posto. Da bi se ostvario grupni popust, za uslugu je potrebno zainteresirati određen broj kupaca. Neki Hrvati su davno otkrili moć internetske kupovine uz pomoć - kupona.
>> Osiguravatelji na Facebooku prate vaše zdravlje
>> Najveći utjecaj na društvo u ovom desetljeću imao je brzi internet
'Svaki dan dobivam novosti o ponudi. Obično svako jutro pogledam e-mail i vidim ima li što dobro za mene. Ako da, kupim, ili proslijedim ženi, sestri. Uvijek imam osjećaj da sam nešto uštedio', objašnjava Luka Sučić
Svakodnevno osvanu spektakularne ponude. Tako za večeru za dvoje, uz svijeće, u novčaniku može ostati 50% više novca. Dobitna kombinacija za obje strane.
'Taj restoran je dobio novu mušteriju, a ja sam dobio priliku isprobati nešto bez rizika, platio sam 50% manje nego što bi inače napravio', objašnjava Jeffrey Treichel, vlasnik portala za kupnju kuponima. Njegov kolega Mario Zadravec ističe kako mnogi građani ovakvom kupnjom spašavaju svoj budžet. 'Zaista govorimo o značajnoj uštedi koja u ovoj recesiji pomaže i spašava džep', kaže Zadravec.
Broj kupaca nove generacije raste svakim satom. Stručnjaci govore o histeriji na tržištu grupnih popusta. Princip je jednostavan - dovoljno je odabrati ono što želite i kliknuti 'Kupi'. Ako se sakupi dovoljan broj ljudi koji žele isto što i vi, možete iskoristiti kupon, i na primjer, oprati auto po 50% nižoj cijeni. Ako se za ponudu ne odluči dovoljan broj ljudi, sudjelovanje ne stoji ni lipu. U protivnom, kupon u nekoliko mjeseci zamijenite za uslugu.