Do kraja 2015. godine putnici bi trebali šetati novim terminalom zagrebačke Zračne luke. Amerikanci, Švicarci, Nijemci su odustali, pa je ponuda francuskog konzorcija s koncesijskom naknadom od 226 milijuna eura, koji se dokazao na pariškim aerodromima, postala ponuda iz snova.
'Mislim da je ponuda odlična i da treba početi razvijati projekt i da imamo novo gradilište blizu Zagreba čim prije', rekao je Domagoj Ivan Milošević, potpredsjednik Vlade za investicije.
>> Pristigle ponude za koncesiju Zračne luke Zagreb
Hoće li se graditi već u idućoj godini ovisi o novoj Vladi. Iako nije imala veze s projektom, zadnja će biti njihova. Odlučuju tako i o budućnosti Zračne luke čiji su planovi s novim koncesionarom već zacrtani.
Broj putnika će se polako povećvati. U prvi pet godina očekuje se preko pet milijuna putnika. Oni će polako vraćati ulog u investiciju, ali i utjecati na zaradu. Novi terminal vrijedan je više od 190 milijuna eura.
Dok novi potpredsjednik Vlade za investicije Radimir Čačić o ovom šuti, sada već bivši HDZ-ov Ivan Domagoj Milošević poručuje da bi svako stopiranje projekta imalo loše posljedice za državu. Prema zakonu o javnoj nabavi ponuditelji bi u tom slučaju mogli tražiti odštetu.
'Poruka bi bila naravno loša zato što mislim da smo svi svjesni da strana, inozemna ulaganja oko kojih smo se zaista trudili u proteklih godinu dana u tom privlačenju i pokretanju novih projekata su nam važna', dodaje Milošević.
Prema pripremljenom izvješću novoj Vladi, u Hrvatskoj se trenutačno provodi tristotinjak investicijskih projekata. Za gospodarski napredak svaki je važan.