Po okvirnim podacima o visini i izvoru vlastitih sredstava koje će HDZ utrošiti za izbornu promidžbu, najviše novca, 10 milijuna kuna, bit će utrošeno za oglašavanje u elektroničkim i tiskanim medijima od čega za TV oglašavanje sedam milijuna kuna, za oglašavanje u tiskanim medijima milijun i pol, na radiju milijun, a na Internetu 0,5 milijuna kuna.
Za vanjsko oglašavanje HDZ će utrošiti 5,6 milijuna kuna, za
organizaciju predizbornih skupova 1,5 milijun kuna. Troškovi
propagandnog materijala iznosit će 1,2 milijun kuna, a isto toliko novca bit će namijenjeno za ostale troškove.
HDZ je u priopćenju na webu naveo izvore i iznose sredstava za rad stranke u cijeloj 2007. godini, uključujući i izbornu kampanju: 19,5 milijuna kuna za tekuće poslovanje iz proračuna temeljem zakona o izboru zastupnika u Hrvatski sabor, 19,5 milijuna kuna koji će HDZ dobiti sukladno zakonu o izboru zastupnika u Hrvatski sabor za za izbornu promidžbu, 6,98 milijuna kuna donacije i 482.000 kuna članarine.