HDZ će za izbornu promidžbu utrošiti 19,5 milijuna kuna

Slika nije dostupna
Hrvatska demokratska zajednica utrošit će oko 19,5 milijuna kuna za izbornu promidžbu, objavljeno je večeras na web stranici HDZ-a.

Po okvirnim podacima o visini i izvoru vlastitih sredstava koje će HDZ utrošiti za izbornu promidžbu, najviše novca, 10 milijuna kuna, bit će utrošeno za oglašavanje u elektroničkim i tiskanim medijima od čega za TV oglašavanje sedam milijuna kuna, za oglašavanje u tiskanim medijima milijun i pol, na radiju milijun, a na Internetu 0,5 milijuna kuna.

Za vanjsko oglašavanje HDZ će utrošiti 5,6 milijuna kuna, za
organizaciju predizbornih skupova 1,5 milijun kuna. Troškovi
propagandnog materijala iznosit će 1,2 milijun kuna, a isto toliko novca bit će namijenjeno za ostale troškove.

HDZ je u priopćenju na webu naveo izvore i iznose sredstava za rad stranke u cijeloj 2007. godini, uključujući i izbornu kampanju: 19,5 milijuna kuna za tekuće poslovanje iz proračuna temeljem zakona o izboru zastupnika u Hrvatski sabor, 19,5 milijuna kuna koji će HDZ dobiti sukladno zakonu o izboru zastupnika u Hrvatski sabor za za izbornu promidžbu, 6,98 milijuna kuna donacije i 482.000 kuna članarine.