'Ovo se može dogoditi samo u Hrvatskoj. Ja sam radnik koji ovdje zarađuje svoj kruh, ali svima koje znam pričam da u vrijeme najveće krize mi u Karlovcu gradimo most koji ne vodi nikuda! Dugo se bavim ovim poslom, ali ovo je prvi puta da radnici na već gotovo izgrađeni most ne mogu doći prometnicom koju on spaja, jer takve ovdje nema, već se na most penjemo ljestvama!', kazao je za Jutarnji list jedan od radnika na spomenutom mostu.
Most za Vukelićeve potrebe?
Zasad neimenovani most, kao da je s neba spušten na rijeku Koranu, no trošak za njegovo puštanje u promet bit će i još veći. Izgradnja ceste s obje njegove strane koštat će i do pet puta više od njegove spomenute cijene, piše Jutarnji. Mnogi ga već nazivaju karlovačkim pelješkim mostom. Njegovu izgradnju, kako piše Jutarnji, najviše je svojevremeno zagovarao ministar obrane Branko Vukelić, koji je i bivši gradonačelnik Karlovca. Stvarni motivi izgradnje zasad se ne znaju, no Jutarnji navodi kako je jedan od mogućih motiva za izgradnju i taj da će dio nove brze ceste prolaziti parcelama udaljenim samo nekoliko stotina metara od Vukelićeve kuće u Vukomeričkom Cerovcu te da će njezin izlaz biti pored restorana Kristina, koji je u vlasništvu njegova brata.
Isplativost upitna
S druge strane, nameće se pitanje isplativosti gradnje te dionice brze ceste i već gotovo izgrađenog mosta, pogotovo nakon što je postala poznata činjenica da je državna cesta D-1 izgubila na značaju nakon izgradnje autoputa prema Rijeci i Splitu. Iz Hrvatskih cesta, zasad nije bilo komentara, jer odgovorni su na godišnjem odmoru, piše Jutarnji.