Iz smjera čvora Jankomir prema Lučkom kolona je duga oko 7 kilometara, a budući da vozila stalno pristižu prema čvoru Lučko s autocesta A2, A3 i A4 povremeno se za ulazak na autocestu u Lučkom čeka i do pola sata.
Promet je pojačan i na izlazu s autoceste u Lučkom, kolona je oko 3 km - vozači mogu koristiti i naplatu Demerje, gdje nema čekanja, a cestarina se može platiti osim ENC-om i debitnim te kreditnim karticama.
Zbog nekoliko prometnih nesreća koje su se dogodile na autocesti A 1 tijekom jutra vozačima se savjetuje da održavaju propisanu sigurnosnu udaljenost i prilagode brzinu uvjetima na cestama.
Povremena čekanja zbog gustoće prometa moguća su i na izlazu Oštrovica, na autocesti A 6 Rijeka-Zagreb, u smjeru Crikvenice, odnosno Krka te na autocesti A 7 Rupa-Rijeka, na naplati Rupa.
Na riječkoj obilaznici, kod čvora Draga vozila se sporo spuštaju prema moru i čekaju za uključivanje na Jadransku magistralu (D 8) u Bakru.
Vrlo je gust promet i u Istri, na Istarskom ipsilonu u smjeru većih turističkih odredišta, kao i duž jadranske obale, no tamo se vozi bez zastoja.
Na graničnim prijelazima Macelj i Rupa pojačan je promet osobnih vozila na ulasku u Hrvatsku, a čeka se oko 45 minuta.
Pojačan je ulazak i na Kaštelu, Plovaniji, Bregani, Pasjaku i Goričanu. Na izlazu je putnički promet pojačan na Maclju i Bajakovu - čeka se oko jedan sat.
Pojačan je priljev vozila u trajektnim pristaništima prema sjeverno i srednjedalmatinskim otocima, pa se po potrebi uvode i dodatne trajektne linije.
Savjeti HAK-a
Teško je savjetovati kojom cestom voziti, primjerice, u smjeru mora, ali iz iskustva, pišu na internetskim stranicama HAK-a, znamo kako je, zbog gužvi i dnevnih vrućina, najbolje krenuti u ranim jutarnjim satima odnosno tijekom noći.
Autoceste su sigurnije i brže provozne, ali i na njima kao i na državnim ili lokalnim cestama valja voziti pozorno. Strpljivo, ako se nađemo u koloni, bez nervoze, ako smo u gužvi ili tzv. prometnom čepu. Imajmo dovoljno tekućine (voda, čaj, sokovi) i, za svaki slučaj, dovoljno hrane.
Jednako tako, poželjan je i pun spremnik goriva, a prije putovanje prekontrolirati tlak u pneumaticima, razinu ulja i svih tekućina.