Ceste u Dalmaciji te na području Velike Gorice i Siska doslovno su preplavljene slikama autoceste i porukom "Gradimo autocestu - hvala na razumijevanju" na hrvatskom i engleskom jeziku.
Čak i područje oko Dubrovnika, kao i sam grad Sisak, u koje će autocesta stići tek u jednom od idućih desetljeća preplavljeni su plakatima o navodnoj gradnji ceste.
HAC u ističe kako "svake godine za turističku sezonu pripremaju niz mjera i aktivnosti u cilju osiguranja maksimalne sigurnosti i protočnosti vozila na autocestama kojima upravljaju uključujući i dijelove koji se grade ili su u sanaciji."
U Hrvatskim autocestama su stoga odlučili da, temeljem informacija o stanju na cestama koje su govorile o još većem broju vozila na autocestama u turističkoj sezoni od broja koji je prognoziran, obavijeste i upozore korisnike putem plakata o mogućim preprekama na njihovom putu do odredišta.
No, u HAC-u ne navode o kojim se to preprekama radi.
Plakati su postavljeni u razdoblju od dva mjeseca u "špici" turističke sezone na 300 plakatnih pozicija na raznim lokacijama koje se nalaze na pravcima izgradnje autocesta i drugih cesta, tvrde u HAC-u.
Vrijednost tiskanja plakata i zakupa plakatnih površina iznosi 824.196,44 kuna, odnosno 1.005.519,66 kuna kada se obračuna i PDV.
Milijun kuna za reklamnu kampanju kojom se reklamiraju prepreke na putu, kojih zapravo nema, odobrila je Uprava HAC-a, a ne treba zaboraviti da se HAC osim naplatom cestarine financira i trošarinom na benzin, koju plaća svatko tko u Hrvatskoj kupuje benzin bez obzira vozi li se autocestom ili ne te je ovakvu reklamu, dakle, platio svaki građanin Hrvatske koji posjeduje automobil, piše Business.hr.