Inovativni pristup nastavi

SASVIM DRUGAČIJI Zagrebačka škola iz EU fondova povukla 2 milijuna i 300 tisuća kuna

Osim inovativnog pristupa izvođenju nastave, zagrebačka gimanzija pokazala je i svoju poduzetničku crtu.

Gornjogradska gimnazija iz Zagreba je škola koja većinu gradiva učenicima prezentira pokusima i praktičnim primjerima.

Osim inovativnog pristupa izvođenju nastave, pokazala je i svoju poduzetničku crtu, pa je tako iz europskih fondova povukla 2 milijuna i 300 tisuća kuna.

Njihov sat fizike izgleda potpuno drugačije nego što je to u nekim drugim školama.

Uz malo tempere i komad bijelog papira, učenici najlakše shvaćaju kako nastaje elipsa.

'Naučili smo da fiziku možemo povezati s drugim stvarima kao što je na primjer umjetnost i da ona može bit zanimljiva', rekla je učenica trećeg razreza Maja Benković

Kroz pokuse uče i kako nastaje primjerice strujni krug te što izaziva eksploziju.

'Idemo u izvođenje zaključaka i zakonitosti na licu mjesta, vlastitim rukama i glavama', komentirao je Ive Stipaničev, profesor fizike.

Na satu kemije umjesto bilježnica i olovki obvezan pribor su epruvete i zdjelice.

'Treba uglavnom više raditi na praksi, da uvedu te pokuse i da bude zanimljivije, a ne da samo učimo teoriju i pišemo na papiru i štrebamo napamet', rekao je učenik trećeg razreda Lovro Ugarković.

Da bi modernizirali nastavu, škola je iz EU fondova povukla 2 milijuna i 300 tisuća kuna. Učenike redovito vode na terensku nastavu. Početkom mjeseca vratili su se iz Švicarske, gdje su bili u posjetu CERN-u.