Najvrijednija nagrada

Gledatelji rekli svoje: Nova TV je najbolja! Hvala vam!

Slika nije dostupna
Nova TV je postaja kojoj gledatelji vjeruju. Istraživanje je to magazina Reader's Digest Hrvatska koji već šestu godinu za redom provodi istraživanje povjerenja u robne marke Trusted Brand.

Na pitanje 'Kojoj televiziji najviše vjerujete' najveći broj ispitanika, njih 40,5 posto, odgovorilo je Nova TV. Istraživanje je provedeno na 8.700 ispitanika. Ovo nam je jedna od najvrjednijih nagrada i veliko vam hvala na povjerenju koje ste nam ukazali.

>> Informativni program Nove TV ultimativni lider

'Nova tv je dobila tv nagradu - znači nagradu povjerenja potrošača za tv postaju godine. Znači to je tv postaja kojoj potrošači u Hrvatskoj najviše vjeruju', istaknula je Maja Kecerin, voditeljica marketinga Mozaik knjige.

 U istraživanju postoji 20 globalnih kategorija i 15 lokalnih koje bira svaka zemlja za sebe, a u Hrvatskoj je uvedena i kategorija: TV postaja kojoj najviše vjerujete. Ove godine u toj kategoriji je pobjednik Nova TV.

Istraživanje Trusted Brands hrvatskog izdanja časopisa Reader's Digest provodi se od 2007. godine. Trusted Brands je europsko istraživanje koje ispituje odnos potrošača prema proizvodima i brendovima. Upitnik je poslan poštom na 8.700 ispitanika u Hrvatskoj, a u cijeloj Europi u istraživanju je sudjelovalo 27.469 ispitanika.