Na pitanje 'Kojoj televiziji najviše vjerujete' najveći broj ispitanika, njih 40,5 posto, odgovorilo je Nova TV. Istraživanje je provedeno na 8.700 ispitanika. Ovo nam je jedna od najvrjednijih nagrada i veliko vam hvala na povjerenju koje ste nam ukazali.
>> Informativni program Nove TV ultimativni lider
'Nova tv je dobila tv nagradu - znači nagradu povjerenja potrošača za tv postaju godine. Znači to je tv postaja kojoj potrošači u Hrvatskoj najviše vjeruju', istaknula je Maja Kecerin, voditeljica marketinga Mozaik knjige.
U istraživanju postoji 20 globalnih kategorija i 15 lokalnih koje bira svaka zemlja za sebe, a u Hrvatskoj je uvedena i kategorija: TV postaja kojoj najviše vjerujete. Ove godine u toj kategoriji je pobjednik Nova TV.
Istraživanje Trusted Brands hrvatskog izdanja časopisa Reader's Digest provodi se od 2007. godine. Trusted Brands je europsko istraživanje koje ispituje odnos potrošača prema proizvodima i brendovima. Upitnik je poslan poštom na 8.700 ispitanika u Hrvatskoj, a u cijeloj Europi u istraživanju je sudjelovalo 27.469 ispitanika.