Prodali ga tvrtki Nomad Foods

Fortenova grupa prodala Ledo za 615 milijuna eura. Plenković: "Ovo je nova šansa za radnike i kompaniju"

Fortenova grupa prodala je tvrtke Ledo, Ledo Čitluk i Frikom te još nekoliko tvrtki Nomad Foods Limited.

Kako javljaju iz Fortenove, vrijednost prodaje Poslovne gupe zamrznute hrane iznosi 615 milijuna eura, na bazi gotovine i bez dugova, a njezino je zaključenje planirano za treće tromjesečje 2021. godine.

„Ovo je transformacijska transakcija za Fortenova grupu, a sva će se sredstva iskoristiti za smanjenje zaduženosti Grupe i stvaranje Fortenova grupe koja je, nakon mnogo godina, financijski jaka i sposobna punom snagom investirati u sve svoje djelatnosti“, rekao je James Pearson, glavni financijski direktor Fortenova grupe.

Glavni izvršni direktor i član Upravnog odbora Fortenova grupe Fabris Peruško kazao je kako je glavni cilj bio "zaključiti transakciju sa strateškim partnerom koji će dati maksimalan doprinos daljnjem razvoju Poslovne grupe zamrznute hrane te prepoznati punu vrijednost i potencijal ove djelatnosti i njezinih ljudi“

„Zaključenjem ove transakcije ispunit ćemo ključni preduvjet za optimizaciju kapitalne strukture, što će nam omogućiti da snažno investiramo u svoje biznise i potičemo njihov budući rast. Jako sam zahvalan svim ljudima u Poslovnoj grupi zamrznute hrane i Fortenova grupi koji su proteklih šest mjeseci naporno radili kako bi ovo omogućili. Znajući da će naša zamrznuta hrana biti u vrlo dobrim rukama, veselimo se suradnji s Nomad Foodsom kao važnim budućim poslovnim partnerom u ovoj regiji“, zaključio je Peruško.

Dovršenje transakcije ovisi o regulatornim odobrenjima na mjerodavnim tržištima te odobrenju dioničara Fortenova grupe. Upravni odbor Fortenova grupe, koji uključuje predstavnike najvećih dioničara, jednoglasno je podržao potpisivanje kupoprodajnog ugovora s Nomad Foods.

Podaju Leda komentirao je i premijer Plenković nakon posjeta Banovini.

"To je jedna velika transakcija, kupac je jedan od najvećih proizvođača zaleđene hrane, važno je da Ledo i sve ostale kompanije nastave s radom i postanu još jači brendovi", rekao je i dodao da je to nova šansa za radnike i kompaniju.