FORBES, kao globalni autoritet u području poslovnih i ekonomskih informacija, ima duboko ukorijenjenu tradiciju u informiranju poslovnih lidera širom svijeta. Nove platforme bit će izvor relevantnih informacija, ali i inspiracija za one koji donose odluke i oblikuju ekonomsku stvarnost u Adriatic regiji.
Čitatelji će imati priliku čitati originalne FORBES sadržaje na svom jeziku, ali i ekskluzivne priče o ljudima iz regije koji iniciraju promjene, transformiraju poslovanje i ostvaruju značajan utjecaj u društvu.
Portale će voditi iskusne urednice, urednici, novinarke i novinari, koji će nastojati da lokalni sadržaj bude jedinstven i prilagođen potrebama publike. Bit će ključni akter u predstavljanju regionalnih dostignuća, istraživanju inovacija i davanju glasa liderima i poduzetnicima koji oblikuju budućnost ovih tržišta.
Sinonim za ekonomsko novinarstvo
Prisutan u više od 70 zemalja, FORBES je sinonim za vrhunsko ekonomsko novinarstvo i izuzetno razumijevanje globalnog poslovnog okruženja.
Pokretanje digitalnih izdanja u Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini predstavlja važan korak u približavanju prestižnog, svjetskog izvora informacija lokalnom poslovnom kontekstu.
Duže od stoljeća FORBES je brend koji inspirira, educira i potiče na akciju. Pruža dubinske uvide u svijet biznisa, ekonomije, investicija i inovacija. Istražuje uspješne poduzetnike, analizira globalne i lokalne trendove, i kreira priče koje motiviraju i oblikuju lidere širom svijeta.
Lansiranjem pet licenciranih FORBES izdanja u Adria regiji otvaramo vrata za nove prilike i uvjereni smo da će nove platforme unaprijediti način na koji se prate poslovne vijesti.
Kroz partnerstvo sa FORBES-om, kompanija United Media, koja posluje u okviru United Grupe, učvršćuje poziciju medijskog lidera u jugoistočnoj Europi. Kompanija u svom portfoliju ima više od 120 medija: 60 televizija, 40 portala kao i radiostanice i tiskana izdanja. Posluje u osam zemalja i zapošljava 4200 ljudi.