Flashmob akcija je unapred dogovoreno, najčešće putem interneta, kratkotrajno okupljanje veće ili manje skupine ljudi, kako bi izveli performans koji će izazvati čuđenje ili druge reakcije slučajnih prolaznika. 'Ovime smo htjeli promovirati urbanu kulturu, te uz zabavu potaknuti ljude da više pjevaju na ovako lijep i sunčan dan. Vani je flashmob uobičajen, a kod nas tek trebaju zaživjeti. Primjerce, u Nizozemskoj se na trgovima zna okupiti i šest, sedam tisuća ljudi koji plešu. Naši članovi bili su obučeni u civilnu odjeću kako bi prolaznici pomislili da su spontano počeli pjevati', objasnio je Tomislav Levak, koordinator akcije.
A reakcije zagrebačkih prolaznika na nov način zabave i raspjevane zboraše bile su raznolike. Neki su zbunjeno pogledavali dok su prolazili između štandova sa šestinskim kišobranima i kumica sa cvijećem, neki su komentirali da je riječ o Jehovinim svjedocima stiglim iz Sjedinjenih američkih država, no ipak je bilo više onih koji su se zboru u pjevanju i pridružili, te komentirali kako su im pjevači uljepšali dan. 'Malo drukčije, iznenađujuće, pozitivno', komentirala je prolaznica Ivana Karašić.Najglasniji pridošlica u zboru bio je umirovljenik Stjepan Marović, koji nije krio oduševljenje idejom i izvedbom.
A umjesto riječi pjesme koja na zulu jeziku znači lav, članovi zbora uputili su ga da pjeva 'Plovim morem' što je oduševljeno i prihvatio. Hrvatsko pjevačko društvo djeluje 136 godina, a na repertoaru su jazz, blues, te pop-rock glazba, poput pjesama Mamas and Papas, Nirvane, U2, Madonne... (Agencija VLM)