Kako se navodi u priopćenju, riječ je o 4,5-minutnom promotivnom filmu promidžbene kampanje HTZ-a uoči ulaska Hrvatske u Europsku uniju pod sloganom "Hrvatska - nova turistička zvijezda Europske unije".
Film, prvenstveno namijenjen prikazivanju na inozemnim tržištima, spoj je tradicionalnog i suvremenog, a svojom "dojmljivom vizualizacijom" ističe bogatu kulturnu, povijesnu i prirodnu baštinu te brojne ljepote Hrvatske kroz nadahnutu glazbenu naraciju koju vodi čelistica Ana Rucner, koja je ujedno dala ideju za film, ističe se nadalje u priopćenju.
"Odu radosti" režirao je Hrvoje Hribar, snimatelj je bio Mirko Pivčević, a u filmu sudjeluju i Zagrebačka filharmonija, zbor Ivan Goran Kovačić, te brojni glazbenici na autentičnim hrvatskim narodnim instrumentima poput gajdi, sopila ili lijerice, koje je snimio Stjepan Večković.
Oda radosti osvojila prestižnu nagradu
"Oda radosti" osvojila je u ožujku ove godine prestižnu nagradu "Das goldene Stadttor" (turistički oskar) na Međunarodnom festivalu turističkih filmova koji se svake godine održava u okviru turističke burze ITB u Berlinu.
U ime HTZ-a nagradu je preuzela voditeljica Službe za izdavaštvo Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Slavija Jačan Obratov.
"Film, Art & Tourism Festival - FilmAT" nastavak je International Tourfilm festivala, a glavni mu je cilj odabir najboljih turističkih filmskih produkcija iz svih dijelova svijeta. Kandidate tog prestižnog festivala ocjenjuje međunarodna komisija sudaca čiji su članovi eminentni svjetski stručnjaci s područja filmske industrije, oglašavanja i turizma. Nagrade se dodjeljuju u 8 kategorija, a ove je godine na festival bilo prijavljeno ukupno 186 filmova iz cijelog svijeta. (Hina)