Veliko zanimanje

EXPO 2010: Hrvatska kravata Kinezima 'otkriće'

Slika nije dostupna
Hrvatska kao domovina kravate 'jedno je od otkrića' za posjetitelje svjetske izložbe EXPO 2010. u Šangaju, a potvrđuje to iznimno veliko zanimanje poslovnih ljudi za plasman hrvatskih kravata, šalova i rubaca na veliko kinesko tržište te mnogih kupaca tih proizvoda u Hrvatskome paviljonu u Šangaju.

'Našli smo se u situaciji da smo u tjedan dana ostali bez robe', izjavio je za Hinu direktor tvrtke 'Potomac-Croata' Franjo Bušić, ističući da je na štandu u Hrvatskome paviljonu prodano nekoliko tisuća raznih 'Croata' proizvoda, a potražnje još ima. Poslovnih ponuda za plasman kravata, šalova i rubaca na kinesko tržište iznimno je mnogo, rekao je.

'Tržište Kine je gladno kvalitetnih brandiranih proizvoda iz Hrvatske', ocijenio je Bušić, dodajući da kineski kupci i poslovni ljudi zainteresirani za suradnju prepoznaju dizajnersku kvalitetu, a sama 'priča o kravati dodatno ih je oduševila'. 'Jedini smo hrvatski brand prisutan na sajmu, i to se pokazalo punim pogotkom', rekao je Bušić.

Istaknuo je da su prodane najskuplje kravate i ocijenio kako upravo ti proizvodi imaju najveće izglede na kineskome tržištu. Štand tvrtke posjetio je i bivši hrvatski nogometni izbornik, trenutačno trener u Šangaju (Shanghai Shenhu) Miroslav Ćiro Blažević, koji je, rekao je u telefonskom razgovoru Bušić, u šali rekao da će dovesti cijelu nogometnu momčad da se upozna s poviješću kravate i proizvodima koji se nude. (Hina)