Cilj je modernizacija cijelog Vb željezničkog koridora od Rijeke preko Zagreba, Dugog Sela, Križevaca do Bodove i državne granice. Danas raspisanim natječajem traži se građevinska tvrtka koja će to izgraditi. Posao je težak 1, 25 milijardi kuna. 85 posto daje EU, a Hrvatska 15 posto.
>>Otvorio objekt za preradu i skladištenje voća i zaposlio više od 100 ljudi!
ŠTO SE GRADI NOVCEM EU?
Novcem iz EU izmjestit će se sve instalacije, izgraditi novi kolosjek 38,2 km Dugo Selo- Križevci, ali i modernizirati 9 km postojećeg. Planira se i rekonstrukcija 3 postojeća kolodvora (Dugo Selo, Vrbovec i Križevci), zatim izgradnja novog kolodvora Gradec i 2 stajališta, uz rekonstrukcije i uređenje postojećih kolodvorskih zgrada u kolodvorima Dugo Selo, Vrbovec i Križevci. Izgradit će se pet novih mostova i rekonstruirati 7 postojećih. Ukinut će se dosadašnjih 17 željezničkih cestovnih i pješačkih prijelaza ali i izgraditi 12 križanja - nadvožnjaka i podvožnjak. Izgradit će se i 20 km zidova i 25 km servisnih cesti.
NOVA PRUGA VEĆA BRZINA VLAKOVA
Kada se sve završi brzina vlakova bit ce 160 km/h, a moći će se voziti i zeljezničke kompozcije duge 750 metara. Dosadašnje putovanje između Zagreba, Bjelovara, Koprivnice, Varaždina i Čakovca, a u konačnici, nakon završene modernizacije cijelog Vb koridora od Rijeke preko Zagreba do Bodove i državne granice moglo bi se i prepoloviti.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook