Turistička sezona kuca na vrata, a u odabiru mjesta za odmor važnu ulogu ima i besplatan pristup internetu, kao i korisne turističke aplikacije. Utječu i na povećanje potrošnje, ali i dodatnu promociju turističkih odredišta! Ministarstvo turizma zato nastavlja s ulaganjima u poboljšanje internetske mreže.
Jacob obožava Istru. U Poreč je stigao s prijateljima. Nije se zaboravio javiti ni onima koji su ostali u Češkoj. 'Sviđa mi se što mogu surfati nasred trga. Čuti se s prijateljima koji nisu mogli doći i poslati im pozdrave', kaže Jacob.
Strka u HTZ-u neposredno pred sezonu!
Besplatni Internet opcija je kojoj se najviše vesele turisti. Komunikacija s najbližima više nije zbog visokih cijena nedostupna. 'Osim javljanja svojima kod kuće, Internet koristimo i da pregledamo karte, nađemo rute putovanja. Odlična stvar. Štedimo i na vremenu', kaže Gaby iz Austrije.
I građani lakše dolaze do informacija
Osim turista, do novih informacija puno lakše dolaze i građani. Provjera novih vijesti, elektroničke pošte ili potraga za primjerice nekom ulicom nikad nije bila jednostavnija.
'Masa njih ima laptope, tablete sa sobom i stalno i brdo informacija im je potrebno a i dosadašnji način života , jednostavno bez toga ne ide', kaže Damir.
Novinarka Dnevnika Nove TV istražila čime Hrvatska na sajmu u Berlinu privlači turiste
'Ljudi se sve više koriste internetom, mislim da je to neophodno u turizmu, vani su ljudi naviknuti na bežični', smatra Irene.
Istra je među prvim županijama s izuzetno dobrom pokrivenošću besplatnim Internetom i sjajnim povratnim informacijama. Plaže, trgovi, šetnice cijele Hrvatske čeka jednak uspjeh.
Život bez interneta nezamisliv
'Izrazito povoljan prihvat na terenu, izuzetno dobra prepoznatljivost od strane samih turista i nema smisla ne nastaviti jedan program koji je do sada dao rezultate', objasnio je Darko Lorencin, ministar turizma.
Bez Interneta je danas većini život nezamisliv. Prepoznat i kao dodatni motiv posjeta turista. Ministarstvo u ovoj godini, u poboljšanje mreže, zato ulaže dva miljuna kuna. I nisu to jedine investicije. U 2014. one će ukupno iznositi 410 milijuna eura.
'Tu stvarno je moguća i poželjna i nužna u konačnici jedna sinergija kada je riječ o turizmu', smatra Lorencin. Sve ne bi li se stvorilo još bolje, još konkurentnije svjetsko odredište.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook