'Hrvatska 365'

Predstavljena nova kampanja teška gotovo pet milijuna kuna: Hoće li pomoći turizmu ove godine?

'Hrvatska 365' je četiri milijuna i osamsto tisuća kuna težak pilot projekt za poboljšanje turizma.

Za poboljšanje ovogodišnje posezone - resorno Ministarstvo pokreće pilot projekt - Hrvatska 365.

Njime želi pokazati Hrvatsku kao destinaciju u kojoj se sve dane u godini može nešto vidjeti i doživjeti, a samo ovogodišnja kampanja stajat će četiri milijuna i osamsto tisuća kuna. Neki stručnjaci tvrde - turizam nam se događa, prekasno je u posezoni reklamirati posezonu.

Kako bi i tijekom posezone plaže bile bar donekle pune u špici sezone nadležno ministarstvo odlučilo je krenuti s pilot projektom Hrvatska 365 već ovoga rujna.

Hrvatski grad koji je osmislio drugačiju turističku ponudu - i uspio!

'S tim programom s obzirom da je nov, korijenit i obuhvaća cijelu zemlju upravljat će se iz godine u godinu, prilagođavati ga modificirati ga', objasnio je ministar turizma Darko Lorencin.

Projekt će ove prve godine stajati četiri milijuna i osamsto tisuća kuna. A za objedinjavanje tekstova, informacija i video isječaka na internetskim stranicama zadužena je - strana agencija.

''Predstavljanje Hrvatske kao destinacije u kojoj se 365 dana može nešto naći je vrlo simbolično', kaže ministar.

Bivša ministrica turizma, u Vladi Ivice Račana smatra da je prekasno pokretati kampanju za posezonu - u posezoni.

'Bojim se da nam se turizam stvarno i dalje samo događa, da nema upravljanja turizmom, zbog toga se ovakve stvari događaju', smatra Pave Župan Rusković.

Turizam u problemima: Srpanj u MINUSU!

S 1. rujna kada počinje kampanja Hrvatska 365 - gasi se projekt Visit Croatia - share Croatia kojim su turisti selfijima - promovirali Hrvatsku. Hoće li oživjeti sljedeće sezone - ne zna se.

' Ona nije predstavljala neku dugačku orijentaciju. Ona je polučila svoje efekte', rekao nam je pomoćnik ministra turizma Davor Ižaković.

U ovaj pilot projekt uključene su 22 destinacije na Jadranu, ali i u unutrašnjosti koje do 15. listopada moraju imati otvoreno bar 50 posto turističkih kapaciteta. Hoće li kampanja teška gotovo pet milijuna kuna uspjeti i popraviti turističku krvnu sliku Hrvatske ove godine - vidjet će se u kasnu jesen kada i ti kapaciteti zatvore svoja vrata - do iduće predsezone.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook