Ekspertna radna skupina održala je svoj drugi sastanak na kojemu je zaključeno da će raditi na Cjelovitoj kurikularnoj reformi kao što je to predviđeno Akcijskim planom i Strategijom obrazovanja, znanosti i tehnologije, priopćeno je iz Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Na sastanku je raspravljano o mogućnosti izrade jedinstvenoga metodološkog dokumenta u izradi kurikularnih dokumenata.
Uz metodologiju usmjerenu na ishode učenja, raspravljano je i o mogućnosti da se ona dodatno doradi primjerima i specifičnostima područja i predmeta kako bi bile uspostavljene smislene poveznice među predmetima, područjima i međupredmetnim temama.
Budući da je jedna od čestih primjedbi bila satnica nastavnoga predmeta i mogućnost realizacije odgojno-obrazovnih ishoda predmeta i očekivanja međupredmetnih tema u sklopu zadane satnice, raspravljano je o različitim mogućnostima na koji način riješiti te probleme, stoji u priopćenju.
Kao jedno od rješenja predloženo je da se kao pomoć stručnim radnim skupinama, nastavnicima i učiteljima u metodologiju ugrade, osim ishoda učenja, ključni sadržaj, okvirni broj sati, odgojno-obrazovni ishodi i očekivanja, kao i ishodi nastavnih predmeta u korelaciji s ključnim sadržajem.
Nakon što se doradi metodologija i donesu nacionalni kurikulumi, pristupit će se usklađivanju do sada izrađenih dokumenata, kao i izradi onih koji nisu izrađeni. (Hina)