Puno zainteresiranih

VIDEO Hrvatska je turistima sve privlačnija, a ovo je totalni HIT!

Slika nije dostupna
Koliko god cijene bile visoke, turistima je Hrvatska sve privlačnije odredište.

U prva četiri mjeseca, stiglo nam je devet posto više stranih gostiju, a nakon dužeg vremena pozitivan preokret se dogodio i s domaćim gostima, kojih je bilo pet posto više. Samo u travnju, zabilježili su porast od čak 10 posto.

Turizam, naravno, ne čini samo sunce i more. Zanimanje raste i za seoski turizam. Trenutačno su najpopularnije kamene kuće sa starinskim namještajem i bazenom u dvorištu. Mnoge od njih, zamislite, imaju čak i bolji booking od apartmana u prvim redovima do mora jer rezervacija ima čak i za lipanj 2015.!

Po uzoru na Istru, koja je napravila značajan uspjeh i stvorila imidž upravo zahvaljujući agroturizmu, u tom smjeru polako ide i Dalmacija. Prednosti je mnogo jer sve je blizu, pa u se jednom danu možete kupati u moru, a navečer spavati na seoskom imanju daleko od turističke vreve.

Do kada ovakvo pravilo: Prvo doktoru po potvrdu, a onda po turiste

'Ove godine do današnjeg dana popunjeni smo oko 90 dana. I ne zadovoljni, nego prezadovoljni! Stvarno smo prezadovoljni, a još će se to popunjavati', rekao je Šime Odžaković iz Nadina.

I sve to tek 20-ak kilometara od mora. 'Oni koji preferiraju agroturizam, seoski turizam i ruralni turizam su urbani gosti, odnosno, gosti koji dolaze iz megapolisa, iz metropola urbanih gdje su izgubili, tri, četiri generacija i više nemaju nikakvih kontakata sa zelenim, sa prirodom', rekao je Vinko Bakija, sociolog turizma.

'To je ono što će nam sigurno povećavati i ponudu i raznovrsnost i kvalitetu koju mi ovdje možemo pružiti', kaže Zvonko Šupe, direktor TZ Zadar.

Turistička Hrvatska je raznovrsna i možemo puno toga ponuditi gostima. No, od ukupne zarade od turizma u Dalmaciji samo 5 posto otpada na seoski turizam. A to znači da možemo još toga iskoristiti. Uz, naravno, dobre ideje koje će u zaleđe privući nove goste.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook