Ta vinkovačka tvrtka, specijalizirana za građevne radove i izradu betonskih pružnih pragova, na obnovi dionice pruge od Vinkovaca do države granice, duge 33,4 kilometra, radi već 2,5 godina te za dosadašnji posao od glavnog izvođača radova talijanske tvrtke 'Salcef Construzioni Edili e Ferroroviare SpA' potražuje 16,5 milijuna kuna. Kuterovac je novinarima izjavio kako dug pokriva više od 12 bruto plaća svih 300 radnika 'Vibrobetona' koji je u obnovi dionice pruge od Vinkovaca do državne granice sa Srbijom ugovorio poslove od 70 milijuna kuna. 'Ovo je spoj hrvatske indolentnosti i europske birokracije', komentirao je slučaj 'Vibrobetonovih' tražbina', dodavši kako ne isključuje mogućnost da će radnici uskoro ponovno pokušati ukloniti rukohvate na đeletovačkom kolodvoru.
Podsjetio je kako su u dvije i pol godine obnove pruge radnici nekoliko puta bili spremni prekinuti posao, no upozoreni su da će se u tom slučaju automatski aktivirati više od milijun eura neopozivih bankovnih jamstava. Po njegovim riječima, građevni projekti po kojima su se izvodili radovi manjkavi su, loši i bez izvedbenih projekata, a do danas, kako je kazao, 'Vibrobetonu' nije ovjerovljen nijedan 'građevni dnevnik' što je vrlo ozbiljna obveza po zakonu o gradnji i prostornom uređenju, tako da tvrtka nema ni službenu potvrdu da je uopće boravila na gradilištu. Obnova magistralne željezničke pruge Zagreb-Tovarnik na dionici Vinkovci-Tovarnik-državna granica sa Srbijom počela je u rujnu 2008., a trebala bi završiti do kraja ove godine. Vrijednost radova procijenjena je na 60,1 milijun eura. Projekt se s 38 posto sufinancira iz pretpristupnog fonda Europske unije ISPA, a ostatak iz državnog proračuna. (Hina)