U zagrebačkom gradsko-prigradskom prijevozu vlakovi sada raspolažu sa 110.848 mjesta na dan, a nakon što osam vlakova počne voziti s dvostrukim garniturama, taj kapacitet povećat će se za 3696 mjesta.
Vlakovi s dvostrukim garniturama vozit će u jutarnjoj "špici" do 9 sati, na relaciji Dugo Selo - Zagreb Glavni Kolodvor - Savski Marof - Dobova i obrnuto.
Lokalni vlakovi koji iz Zaboka, Karlovca, Novske i Koprivnice voze do zagrebačkoga Glavnog kolodvora i obrnuto također u jutarnjoj "špici" zaustavljat će se na stajalištima prigradskoga prijevoza grada Zagreba.
Na taj način moći će se prevesti još oko 37.920 putnika na dan, čime će se prigradski prijevoz grada Zagreba rasteretiti još više, navodi se u priopćenju.
Da bi se dvostruke garniture vlakova mogle uvesti u promet, Hrvatske željeznice ovoga ljeta produljile su postojeće perone na 160 metara u kolodvorima i stajalištima na zapadnoj strani u Savskom Marofu, Zaprešiću, zagrebačkome Zapadnom kolodvoru, Brdovcu, Zaprešić - Savska i Podsusedu, a na istočnoj strani u Dugom Selu, Trnavi i Sesvetskom Kraljevcu.