Građani tvrde da žičara nema dozvole i opasna je po život. Upravni sud naredio je obustavu radova, no investitor je nastavio. Helikopterski desant na Srđ. Nakon puno problema ipak se započelo s povlačenjem konopa na koji će doći čelično uže. Žičara ponos prijeratnog Dubrovnika danas je sjeme razdora.
Poznati dubrovački slikar Vedran Remetin najveći je protivnik njezine izgradnje. Podnio je trideset pet kaznenih prijava i pokrenuo četiri sudska spora. Remetin tvrdi da se žičara radi bez ikakvih dozvola jer po zakonu o gradnji ne smije prolaziti iznad naseljenih kuća i prometnica. Upravni sud uvažio je žalbu i naredio obustavu radova no investitor se oglušio. 'Ovdje je umiješano Ministarstvo graditeljstva, građevinska inspekcija u Dubrovniku, sudovi. Umiješana je i bivša gradonačelnica i sadašnji gradonačelnik', kazao je Remetin.
Nova žičara prevozit će trideset putnika. Bit će dvostruko veća i teža od stare. Stanari tvrde i opasna za sve iznad kojih prolazi. Kažu da su nemoćni i da im ovo nisu radili ni u komunizmu. 'Komunisti su barem najavili da će nešto raditi, a ovi su upali na tuđe parcele i rade bez ikakvog pitanja', kaže Remetin. Gradonačelnik smatra da je žičara veliki dobitak za Grad. Ne želi govoriti o problemima s dokumentacijom. Uvažava neke primjedbe stanara i tvrdi da ih država treba obeštetiti.
'Ja mislim da je pošteno i korektno da, kad vlasnik to već nije napravio sam, da dio koncesije bude namijenjen ljudima kojima je kvaliteta života manja nego što je bila', rekao je Andro Vlahušić, dubrovački gradonačelnik. U Ministarstvu graditeljstva znaju za odluku Upravnog suda. No prebacuju lopticu na lokalnu samoupravu. Žičara bi se po najavama trebala pustiti u promet početkom lipnja.