Društvene mreže

Od privatnih slika do političkih poruka - što sve političari pišu?

Slika nije dostupna
17-godišnjak koji je prijetio Vladi i predsjedniku Ivi Josipoviću putem Facebooka sinoć je, uz kaznenu prijavu, priveden općinskom državnom odvjetniku za mladež. Čeka se odluka što će dalje biti s njim.

Ovo je, inače, prvi puta da je zabilježen veći incident na društvenim mrežama, vrlo popularnim među političarima. Hrvatski državni vrh vrlo je aktivan, a objavljuju sve i svašta - od privatnih slika do političkih poruka. No još su daleko od mađarskog premijera Viktora Orbana koji je MMF odbio videom na Facebooku.

'Vlada će raditi na 'alternativnom prijedlogu pregovora', a dogovor pod ovakvim MMF-ovim uvjetima je neprihvatljiv', rekao je. Video je skupio više od 2.000 lajkova i tisuće komentara, a vijest o Orbanovom izjašnjavanju prenijeli su brojni svjetski mediji. Jedan od hrvatskih političara koji svoja mišljenja iznosi na društvenim mrežama je Dragutin Lesar.

'Dobro je, Hrvatskoj se sve diže..... pa i kreditni rejting....meni je sve palo. I kreditni rejting također', napisao je na Faceboku Dragutin Lesar.

>> Priveden tinejdžer koji je preko Facebooka prijetio Vladi i predsjedniku!

Najpopularniji političar na Facebooku je Ivo Josipović, koji čak ima više profila jer stalno prelazi limit prijatelja. Predsjednik redovito komentira aktualne događaje i komunicira sa svojim virtualnim prijateljima. Posljednje na što se osvrnuo bio je početak nove školske godine.

'Sutra djeca kreću u školu. Svima želim puno uspjeha, posebno malim prvašicama i prvašima', predsjednikova je poruka s Facebooka.

A gdje su bili i što rade na Facebooku rado objavljuju i ministri. Arsen Bauk pohvalio se svojim prvim pojavljivanjem u križaljci, a Gordan Maras druženjem s kineskim investitorima. Ranko Ostojić sa svojim Facebook prijateljima podijelio je oduševljenje Hajdukovom igrom protiv Intera.

'Bravo Splite, Bravo Torcida, ruke me bole od pljeskanja i pivanja', napisao je Ranko Ostojić.

Tomislav Karamarko odlučio je biti dio društvenih mreža, ali je brigu o svom profilu prepustio marketinškim stručnjacima. A na društvenim mrežama vodi se i trenutačno najvažnija kampanja na svijetu. Predsjednički izbori u SAD-u. Barack Obama i Mitt Romney putem Facebooka i Twittera vode borbu za naklonost.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Povezane teme