'Važno je da smo u istraživanju provedenom za Novu TV uspjeli zadržati način anketiranja koji je do sada pokazao da daje najbolje rezultate. To je osobno anketiranje na simulaciji izbornog izjašnjavanja građana', naglasio je Srđan Dumičić, direktor agencije Ipsos.
Cilj detaljnog terenskog istraživanja, koje donosi najsvježije informacije sa terena, bio je dobiti jasnu sliku razmišljanja hrvatskih birača o parlamentarnim izborima te njihove stavove o političkim strankama i kandidatima na izborima. Stoga su se u sklopu istraživanja provedenog u isto vrijeme u svim izbornim jedinicama, ispitivali rejtinzi i predikcije osvojenih mandata stranaka na predstojećim izborima. U sklopu Dnevnika Nove TV od 5.9. do 8.9 Mislav Bago prezentirat će rezultate istraživanja kroz detaljne analize u sklopu izbornog bloka informativnog programa. Rezultate istraživanja za Dnevnik Nove TV komentirat će politički analitičar Nove TV prof.dr. Tihomir Cipek.
'Uz statističku pogrešku, dobiveni rezultati dat će procjenu podjele mandata, od kojih su neki više vjerojatni, a neki manje', pojasnio je Ante Šalinović, voditelj istraživana javnog mnijenja agencije Ipsos.
Prvi rezultati istraživanja za 4 izborne jedinice bit će objavljeni već danas u sklopu izbornog bloka Dnevnika Nove TV.