Neugodna i vrlo diskriminirajuća situacija dogodila se u ponedjeljak na trajektu Jadrolinije jednoj obitelj s osobom s invaliditetom.
Prilikom ukrcaja u trajekt na liniji Valbiska – Merak zaposlenik Jadrolinije na ulazu nije obitelji dopustio ukrcaj bez kupovine karata za pratnju iako pratnja za osobu s invaliditetom prema važećim propisima nije obvezna kupovati kartu.
Ono što je posebno problematično nije čak ni kupovanje karte, već vrlo neprofesionalno, neprimjereno i uvredljivo ponašanje, kaže nam Karlo, brat osobe s invaliditetom, koji se zajedno s majkom i bratom pokušao ukrcati na trajekt.
"Djelatnik se ponašao bahato i arogantno, posebno prema majci, ismijavao se i pjevušio 'tralalalala' i pravio se da pjeva, dok mu je ona pokušavala objasniti koja su naša prava te kako neće stići kupiti drugu kartu jer moramo izlaziti iz kolone i vraćati se na blagajnu", rekao nam je Karlo.
Posebno naglašava kako nije ni problem kupiti tu kartu, iako ne bi trebali, već njima više smeta to stalno nepoštovanje osoba s invaliditetom, nepoznavanje njihovih prava i stalni ovakvi nepotrebni i uznemirujući incidenti upravo s djelatnicima Jadrolinije, koji ne samo da ne znaju koja su prava osoba s invaliditetom nego su još i bahati i bezobrazni.
Upit o tom slučaju, ali i cijeloj situaciji s poznavanjem i priznavanjem prava osoba s invaliditetom, poslali smo Jadroliniji. Prenosimo njihov odgovor:
"Jadrolinija posebno vodi brigu o osobama s invaliditetom i svim ranjivim skupinama. Ovu ćemo situaciju svakako ozbiljno shvatiti i detaljno ispitati te ćemo vam se javiti s povratnom informacijom."
Povratne informacije Jadrolinije objavit ćemo čim ih dobijemo.