"Svakog učitelja koji voli svoj posao i voli djecu frustrira ovaj kruti, već zastarjeli sustav u kojem mi radimo", kaže Marlena Bogdanović, učiteljica Osnovne škole Tučepi.
Prve tablete kupili su roditelji, no da bi ih mogli koristiti sva djeca učiteljica je tražila pomoć, pa je u školu stiglo novih 20 tableta.
Donacija je to Instituta za inovativnost mladih koji je pokrenuo i STEM revoluciju u školama. Učiteljica već smišlja novi program. "U njemu ćemo implementirati kako učenici na odgovoran, siguran način mogu koristiti tehnologiju i uvesti ih u osonove robotike i programiranja kao jedne nove izvannastavne aktivnosti za našu školu", kaže Bogdanović.
Da bi se djeca susrela s robotima, Vlado Lendvaj, voditelj STEM radionica, ide po cijeloj Hrvatskoj i uči ih programirati. Takvi projekti u školama često ovise isključivo o entuzijazmu nastavnika koji za taj dodatni posao nisu plaćeni.
"Država je dužna pokrenuti takve stvari, da omogući onih 96 ili 98 posto nastavnika koji bi isto rado radili nove, moderene stvari, ali ih je potrebno malo potaknuti", kaže Lendvaj.
Dok se čeka država, generacije prolaze. Uz malo volje puno se može napraviti. Ima li boljeg primjera od ovog?