U lučkoj kapetaniji odbacuju odgovornost, kažu kako nisu nadležni za rijeke, a u gradu Omišu tvrde da u kanjonu Cetine imaju puno problema i da će razmotriti mogućnost naplate vezivanja jer je sadašnje stanje postalo neodrživo.
>> Hajdaš Dončić najavio projekt od 200 milijuna kuna
'Razmišljamo o uvođenju reda, grad želi dobiti na upravljanje privezišta za brodove u kanjonu Cetine. To nam je plan. Ne samo radi naplate privezišta, nego uvođenje reda', rekao je Ivan Kovačić, gradonačelnik Omiša.
'Meni je ovdje vez već 28, 30 godina, ja sam ga napravio. Ovdje je svatko za sebe, svatko je vlasnik, a nitko nije vlasnik. Ovo je ničije', rekao je Žarko, vlasnik broda.
Od lučke kapetanije, županijske uprave, lučke samouprave, do ministarstva - svi prebacuju odgovornost s jedne na drugu instituciju. Inače, riječ je o mostu koji je u nadležnosti Hrvatskih cesta - oni kažu da su prijavili cijeli taj slučaj i lučkoj kapetaniji i lokalnoj samoupravi i inspekciji Ministarstva, ali još uvijek čekaju odgovor.
U Hrvatskim cestama kažu da na sreću nema opasnosti za magistralu u Omišu, ali da se taj problem mora što prije riješiti jer situacija u Omišu izgleda doslovno: tko prvi stigne - njegov je vez.
Gradonačelnik je jasno poručio da neće dozvoliti da Split postane Monaco, Cannes ni Saint Tropez i da će osobno micati sve jahte i upozoravati lučku kapetaniju da ispisuje kazne. A one nisu male. Inspekcija i lučka kapetanija ovih mjeseci imaju pune ruke posla.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook