Za svaku reklamu, rekvizite, skup, pa i kiflice na stolu, kandidati na predsjedničkim izborima moraju imati crno na bijelom koliko su potrošili i tko im je za to dao novac.
''Rok za predaju financijskih izvješća za ovih 9 kandidata je u ponoć 21. siječnja, a za dvoje kandidata iz drugog kruga je 4. veljače'', rekao je Slaven Hojski, glasnogovornik Državnog izbornog povjerenstva.
Do sada su financijsko izvješće predali samo Katarina Peović i Mislav Kolakušić. Ostale se još čeka.
Peović je iz utrke izašla u plusu od 15.000 kuna, a ptrošila je nešto više od 104.000 kuna. Mislav Kolakušić ostao je pri trošku od 24 kune za otvaranje i zatvaranje računa. Isti iznos će, doznaje Dnevnik Nove TV, prijaviti i Nedjeljko Babić.
Izvješća moraju biti besprijekorna
Neslužbeno se doznaje da je kampanja Zorana Milanovića stajala nešto više od 3 milijuna kuna. Trostruko više, čak, 9 i pol milijuna kuna potrošila je aktualna predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović koja je, neslužbeno, prikupila oko 2,6 milijuna kuna donacija. Razliku je platio HDZ.
Već iz izvješća objavljenih u prvom krugu, moglo se primijetiti da je Milanović najviše ulagao u kampanju na društvenim mrežama, dok je Grabar-Kitarović trošila na plakate, televizijske, radijske i novinske oglase.
Dio utrošenog novca se vraća, a troje kandidata za svaki osvojeni glas dobit će kunu i 77 lipa. Prema tome, Zoran Milanović će dobiti 1,2 milijuna kuna, milijun i 80.000 kuna Grabar-Kitarović, a Miroslavu Škori ide 827.000 kuna, pod uvjetom da su im izvješća o troškovima i donacijama bez greške.
Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr