Potpuno drugačija

DAN U KAMPANJI S SDP-OM Zavirili smo tamo gdje kamere i nisu uobičajene

Slika nije dostupna
Red sastanaka, red šetnji i nezaobilazan susret s političkom konkurencijom. Nezaobilazna splitska peškarija. Crvene ruže dijelile su se Rivom, a osim pohvala slušale su se i kritike.

'Zašto vi niste poslali poreznu upravu Sanaderu i onome Vidoševiću. Da se vidi koliko su zaradili i što imaju. To se moglo napraviti, to se na zapadu radi, to Amerika radi. Tako su onog Al Caponea ulovili, a mi iz svog džepa plačamo sud', kazala je jedna gospođa premijeru Milanoviću.

Znatiželjni pogledi sve su pratili. Nakon pola dana odmor jer predvečer treba odraditi skup. Ova se kampanja, kazao nam je Milanović, razlikuje od prijašnjih.

'Emotivnija je kampanja jer ljudi koji nas podržavaju su emotivniji nego prije četiri godine i kao da više žude za uspjehom i rezultatom', rekao je predsjednik SDP-a, Zoran Milanović.

PARLAMENTARNI IZBORI 2015. SDP na kampanju potrošio deset milijuna, od donatora dobio 32.600 kuna

'Zaključak iz atmosfere, tu strast je uvijek više pokazivalo desno biračko tijelo, više od lijevog centra', rekla je predsjednica HNS-a, Vesna Pusić.

'Računamo da ćemo biti jači od falsificiranih domoljuba koji huškaju i pričaju da su domoljubni, a nisu', rekao je Milanović.

Unatoč rezultatu, trgovina nakon izbora već se sprema.

Razmišljate li već o postizbornim koalicijama? Hoće li to biti velika trgovina?

'Za sada ne razmišljam, a trgovina je uvijek, no pitanje je, je li kriminalna trgovina. Trgovina je kada sklapate koaliciju, ne mogu biti svi ministri', poručio je Milanović.

U partnerima vidi potporu no svjestan je da bi izborni rezultat mogao značiti da treba proširiti partnerstvo.

Postoji li netko kome bi rekli ne pod cijenu odlaska u oporbu?

'HDZ -u. To su crnokošuljaši Hrvatske. Ovo je izbor između Karamarka i mene. Između nas i njih jedino je bitno tko će vodit zemlju, a tko misli da je Karamarko dostojan da bude premijer neka glasa. Ja pozivam birače HDZ-a da glasaju za mene', poručio je Milanović.

U kampanji puno pažnje posvećuje se društvenim mrežama.

'Tu smo da prenesemo atmosferu, sve što se događa u backstageu i sve što ljudi ne vide', rekao je voditelj online tima SDP-a, Bartol Šimunić.

Što su još sve naše kamere zabilježile, pogledajte u prilogu.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook