Na trkaćoj stazi u Novom Marofu Juraj Šebalj provozao nas je u Hyundaiju i30N. Objasnio nam je na što sve vozač relija mora biti spreman, zašto je vožnja njegova ljubav i koliko je važno razmišljati o svakom potezu u automobilu. Iako u sigurnim rukama iskusnog vozača, novinarka ovom vožnjom nije bila previše oduševljena. Zavoji, nagla kočenja i strah od nepredviđenih situacija za nju su možda ipak bili previše. Važno je reći da smo s Jurjem Šebaljem naučili kako to rade profesionalci koji teže znanju te zašto i vozač s ogromnim iskustvom mora ponekad voziti na poligonu. Trening profesionalaca uvijek se, zbog sigurnosti, izvodi izvan otvorenog prometa.
Prije početka vožnje u automobil je natočio gorivo Class Plus uz koje je moguće prijeći 10 % više kilometara, a istovremeno uklanja naslage i dijelove motora štite od korozije.
Na trkaćoj stazi Marof koja je napravljena za karting i za motore Juraj se vozio više od 500 puta. Međutim, vožnja automobila na brzim zavojima također može pružiti odličan osjećaj za vozača relija. Automobil ima 280 konja i tzv. sportski mod.
Suvozač kojeg Juraj voli imati pokraj sebe mora biti pedantan u odrađivanju svojih zadataka izvan brzinskog ispita i na samom brzinskom ispitu. Na brzinskom ispitu mora pročitati da je sljedeći zavoj na primjer oštar desni i odmah nakon toga mora pročitati sljedeći zavoj. Suvozač određuje tempo i ne razmišlja o strahu.
Rezultat vožnje relijem uvijek je rezultat cijelog tima. Vozač je uvijek taj koji napravi grešku i on smije pogriješiti, a suvozač i tim su ti koji ne smiju napraviti grešku, kaže Šebalj.
Vožnja na ovom poligonu dovoljna je da vozača relija drži u formi i sastavni je dio treninga vozača formule, relija i kružnih utrka. Jako je važno biti u tzv. trkaćem modu i održavati sebe na tom nivou, zaključuje Šebalj.