Svakodnevica

Majstori, birokracija, liječnički pregledi! Na sve se mora čekati, samo na jedno ne

1/1 >> Pogledaji ovu galeriju
Galerija
Čekanje u različitim situacijama građanima Hrvatske je svakodnevica. Većina je iznenađena izrazito dugim čekanjem, ali ponekad je moguće doživjeti i ugodan obrat.

 

Svi smo svjedoci dugotrajnog čekanja na realizaciju usluga u Hrvatskoj. Bilo da je riječ o zdravstvu ili dočekivanju majstora, takva situacija zaista može obeshrabriti. One tvrtke ili poduzetnici koji uspijevaju realizirati usluge u kraćem vremenskom roku, postaju omiljeni među onima koji obožavaju praktičnost.

Gotovo svakodnevno možemo čuti priče prijatelja, kolega i poznanika koji se nalaze u fazi čekanja. Ponekad je riječ o odlasku na liječnički pregled, ponekad o čekanju pošiljke, a ponekad o majstorima kojih, čini se, nema nigdje. Rečenica poput "Majstor mi je rekao da ga tek u drugom mjesecu nazovem za dogovor" zvuči prilično zabrinjavajuće, čak i frustrirajuće. Spoznaja da se u nepreglednom moru čekanja neke stvari ipak mogu riješiti unutar pet radnih dana mnoge ostavlja bez teksta.

Osluškujući potrebe vozača koji se zbog popravaka ili isplate naknade štete mogu zateći u ''fazi čekanja'' jedna je osiguravajuća kuća promijenila praksu nabolje. Gdje i kako možete unutar pet radnih dana ili manje riješiti štetu na automobilu ili vam u suprotnom isplaćuju 1000 kn naknade, saznajte u videu.