U hangaru Croatia Airlinesa užurbano se radi jer završava najveći servisni pregled zrakoplova Airbus A 320 - takozvani D- check u kojemu se avion rastavlja doslovno do najsitnijeg detalja.'Na svakom dijelu se postavlja posebna kartica odakle je skinut, zbog čega i nakon toga ide u radionicu ili na inspekciju u hangaru', kazao je direktor tehnike Darko Virovac.
Ovo je prvi takav pregled napravljen u Hrvatskoj, a londonska kompanija najkompliciraniji servis dala je upravo hrvatskim aviomehaničarima.Da je riječ o zahtjevnom poslu, najbolje govore brojke. Servis je trajao 36 dana. Svakog dana 60 mehaničara radilo je 24 sata na dan u tri smjene – subotom i nedjeljom, bez prestanka. Utrošeno je 9.000 radnih sati, a ukupna vrijednost radova iznosi 4.200.000 kuna.
FOTO Na Pleso sletio nebeski div Antonov 225
'Ovo je vrlo važan dan za Croatia Airlines, posebno za njezin tehnički sektor. S ovim smo prekoračili stvarno jednu veliku stepenicu', kazao je član Uprave Croatia Airlinesa Zlatko Širac.
Ovakav servis na avionima inače se radi svakih 12 godina. Za to je potrebno posebno školovanje, posebni alati, ali i dobro poznavanje mehanike i rada na računalu, što hrvatski aviomehaničari nisu imali prilike raditi, sve dok im londonska kompanija nije ukazala povjerenje. 'Ovime smo pokazali da možemo, da možemo poštovati rokove i da znamo to napraviti kvalitetno i na vrijeme', kazao je predsjednik Uprave Croatia Airlinesa Krešimir Kučko.
Za ovaj posao Croatia Airlines zaposlila je 44 nova djelatnika. Airbus 320 sutra je, kažu, spreman za probni let. Ovakve servise očekuju i sljedećih mjeseci, kad bude gotov novi hangar.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook