Dobili smo pritužbu pacijenta oko ovog govornog automata, pa smo liječnicu upitali zašto je to uvedeno. 'Zato što sam imala strašno puno poziva, oko 200 poziva dnevno i to jednostavno više nisam mogla', rekla je dr. Čačković. Na pitanje smatra li da je u redu naplata od 6,88 kuna rekla je da je nakon uvođenja automatskog telefona, broj poziva pao. A pacijenti toliko zovu da ni ne znaju da im liječnica ima novi broj. Kad smo ga pitali, ravnatelj Doma zdravlja u Samoboru nije ni znao da je liječnica ordinaciji promijenila broj.
Naime, ona je zakupac, pa ne mora nikog ništa pitati. 'Ona je potpuno samostalna u tom dijelu, ona si može uvesti liniju kao što si može nabaviti tajni mobitel, a da mi o tome ništa ne znamo', rekao je dr. Slavko Lovasić, ravnatelj samoborskog Doma zdravlja. Novac u svakom slučaju ne ide u zdravlja, već doktorici Čačković i tvrtki Blagonet koja u liječničke ordinacije uvodi takve telefonske brojeve. Kolika je zarada, doktorica nam danas nije željela reći. Ni ministarstvo zdravstva danas nije bilo u mogućnosti odgovoriti nam što misli o ovome. No, liječnička komora obećala se pozabaviti ovim novim participacijama koje ne idu u zdravstveni fond.