20-ak kilometara ceste kroz Kaštela među najopasnijim je crnim prometnim točkama Hrvatske. Cesta se počela proširivati iz dvotračne u četverotračnu prije šest godina. Dovršen je manji dio, a na dionici u radovima vozi se slalom između znakova i pregrada. Što će biti u sezoni?
>> Ovo je jedna od najopasnijih cesta na svijetu
Državna cesta je dio Jadranske magistrale, poveznica sa jugom zemlje. Plan je bio da se dvotračna cesta proširi u četiri trake. No, 20-tak kilometara ceste gradi se šest godina i nije ni blizu kraju, a ljudi ginu. Crna je točka Hrvatske i prava je klopka. Završeno je samo prvih 4 kilometra od Splita. Potom je par kilometra zbog neotkupljene zemlje netaknuto. Onda kreću radovi i preusmjeravanja prometa lijevo desno. Između svjetala i plastičnih branika vozi se pravi slalom.
Navodno su radovi u tijeku, ali na kilometarskom gradilištu zapravo tek pokoji radnik i bager. Hrvatske ceste su investitor. Imaju objašnjenja, kažu, dionica je zahtjevna. Tu je i problem otkupa zemlje. No, svima je jasno da novca nema pa radovi stoje. Od nove Vlade i nove uprave Hrvatskih cesta čeka se pomoć.