Radnici Hidrocommercea u posljednji su trenutak, u subotu, počeli zatrpavati rupu između Radničke i mosta, dugu 190 i široku 22 metra, koja je nastala nemarom Gradskog ureda za izgradnju i promet.
Asfalt postavljen prije tri mjeseca na cesti koja spaja Domovinski most s Radničkom cestom zatrpan je šljunkom kako bi se cesta izdigla na pojedinim mjestima za jedan metar i 20 centimetara. Radilo se po projektu starom desetak godina koji nije uzeo u obzir produženu Radničku cestu, piše Večernji list.
Projekt koji nam je dostavio Grad nije predvidio prometne i urbanističke promjene u naselju Petruševec koje se proširilo dolaskom izbjeglica iz bosanske Posavine. Novi projekt dobili smo tek prije tri mjeseca, nakon što smo asfaltirali cijelu cestu objašnjava direktor investitora, Zagrebačkih otpadnih voda, Ante Pavić i dodaje da će se zbog uzdizanja ceste most, umjesto 15. ožujka, otvoriti dva tjedna kasnije.
Paviću nije jasno zašto gradski oci toliko požuruju otvaranje mosta kad s velikogoričke strane, kaže, još nisu riješeni svi imovinskopravni odnosi za gradnju pristupnih cesta.
Kolika je vrijednost zatrpanog asfalta i radova Pavić nije znao točno odgovoriti, samo je rekao da je riječ o beznačajnom iznosu. Od inženjera na gradilištu neslužbeno doznajemo da je vrijednost radova postavljanje asfalta i gradnja s produljenim rokom 10 milijuna kuna.