'Demagogija, laž i korupcija ne mogu više u ovoj zemlji dobiti šanse. Oni to izgleda ne znaju', kazao je Čačić.
S druge strane, o Pelješkom mostu stanovnici Dubrovačko-neretvanske županije nemaju dvojbe. Njima je dosadilo godinama prelaziti dvije granice kako bi stigli s jednog kraja županije na drugi. Skok preko malostonskog zaljeva riješio bi dosadašnje muke.
'Smatram da most treba jer mi smo ovdje potpuno izolirani, uvijek trebaš preći preko druge države', kazao je Marko iz Dubrovnika.
Na granici s Bosnom i Hercegovinom u sezoni se zna stvoriti kolona od 10-ak kilometara. Građani juga smatraju kako će jednostavnije biti kada 15 kilometara kroz teritorij susjedne države, zamjene sa 70 kilometara vožnje po Pelješcu.
'Jest da je velika investicija, ali trebalo ga je započeti. Kada se započne onda će se i napraviti', smatra Ivo iz Dubrovnika.
Logično je da bi stanovnicima most koristio, ali trenutačnom stanju u državnom proračunu - ne bi. Sama izgradnja mosta trebala bi stajati oko dvije milijarde kuna. Do sada je na temelje utrošeno 200 milijuna kuna dok je prema premijerkinim riječima za nastavak gradnje osigurano 100 milijuna kuna iz proračuna. Ipak kad se sve zbroji nedostaje još velikih milijardu i 700 milijuna kuna.
'Neka vrate što su tajkuni pokrali pa će biti para i za izgradnju mosta', kazao je Stipe iz Čitluka.
O prilaznim cestama gotovo da se ni ne govori. A njihova cijena, da bi Pelješki most imao smisla, stajat će dodatne dvije milijarde kuna, otkrio je jučer HDZ. Oporba ih danas pita - odakle će doći taj novac? Ključna je i autocesta kao i naplata prelaska preko Pelješkog mosta. Vlada se nada pomoći Europske Unije, a od Europske investicijske banke odgovor je stigao još u travnju. Njima ovakav projekt - nema smisla.