Gradonačelnik uvjerava kako izgradnja brodova šteti okolišu i mora se ukloniti s tog zemljišta, a vlasnik brodogradilišta ističe kako ga gradonačelnik želi maknuti da bi proširio svoju privatnu marinu s kojom brodogradilište graniči. Vlasnik kaštelanske marine, Joško Berket, prije godinu dana postao je gradonačelnik Kaštela. U zadnje vrijeme ističe da brodogradilište u susjedstvu njegove privatne marine mora otići i planira ga izbrisati iz prostornog plana.
'Prije pet godina je izašla studija utjecaja na okoliš potvrđena od Ministarstva graditeljstva koja izričito zabranjuje gradnju željeznih brodova na otvorenom i to je problem', rekao je Berket. Vlasnik brodogradilišta, Ivan Nuić pita se kako je onda moguće da sva velika brodogradilišta u Hrvatskoj i svijetu grade i željezne tankere na otvorenom. Ističe da ga gradonačelnik Berket jednostavno želi ukloniti kako bi proširio svoju marinu, i koristi političku moć u privatne svrhe.
'Jednostavno me želi ukloniti, ali ja ću to sa državom riješiti', rekao je Nuić te napominje kako Berket želi ukinuti radna mjesta budući da brodogradilište dobro posluje i zapošljava 20 radnika. 'Nema zagađenja nikakvog, malo ode u more, nešto dima', kaže Nuić. Neki ističu da ni popravci i premazi brodova u gradonačelnikovoj marini nisu baš najzdraviji za okoliš.
Sve je bolje od otpada bivše tvornice Jugovinil koji se ovdje desetljećima odlagao. No, Berket i Nuić jedan drugoga optužuju i da su radovima na svom terenu dirali u slojeve opasne tvorničke šljake za koju neki tvrde da je i radioaktivna. Fond za zaštitu okoliša upravo snima teren. Sanacija šljake će se obaviti, a pitanje je hoće li brodovi jedne i druge strane ostati na istom mjestu.