Po rezultatu istraživanja FutureBranda u kategoriji Srednje i Istočne Europe Hrvatska se pozicionirala na treće mjesto, ispred nje su Češka i Bugarska, a iza Mađarska i Slovenija, piše Lider Press. Tvrtka FutureBrand došla je na ideju da državama mjeri snagu branda nakon praćenja najmoćnijih korporativnih brandova koji profitiraju nakon što se svrstaju u vrhove najmoćnijih brandova.
Ljestvica brandiranja država u FutureBrandu je osmišljena kako bi zemlje bolje promovirale svoju ekonomsku vrijednost, proizvode koje izvoze te kako bi privukle razne investicije, turiste i razno razne talente, piše Lider Press. Sportski i kulturni uspjesi pojedinih zemalja bili su značajniji nego gospodarski pokazatelji pri svrstavanju na ljestvicu uspješnosti branda. Pokazalo se kako su sportaši, pjevači i glumci bolji promotori zemlje i da upravo oni od domovina stvaraju brand.
Rangiranje zemalja po brandovima provodi se već pet godina. Analitičari kažu kako Sjedinjene Američke Države prvo mjesto mogu zahvaliti Baracku Obami, a kako je Kanada zasjela na drugo mjesto zbog jačanja različitih industrija i raznovrsne turističke ponude.