I dok većina gradova štedi milijune kuna, pogađate, samo jedan o tome ne razmišlja. A zašto, pa zato što gradonačelnik želi da grad bude kao metropola. Kada u New Yorku zabliješti božićna jelka, pripreme za najveći blagdan mogu početi. Grad je prepun kuglica i svjećica, a trgovine se samo za tu priliku pretvaraju u pravu božićnu priču. Iz godine u godinu, gradovi diljem svijeta u ukrašavanje trgova ulažu velike svote novca. Ni Hrvatska u tome ne zaostaje. Tako je Zagreb prošle godine potrošio gotovo osam milijuna kuna. Kolika će računica biti ove godine, gradonačelnik Milan Bandić ne zna, jer kaže kako to nije njegov posao. No naglašava da Zagreb i unatoč recesiji neće zaostajati za drugim metropolama. 'Ja samo znam da će sredstva biti dostatna da grad bude okićen kako treba, jer Zagreb nije u banani! Zagreb je europska metropola i tako treba izgledati', rekao je Bandić.
Što je s drugim gradovima?
Grad pod Marjanom ukrasit će samo najnužnije. 'Ništa nećemo novoga potrošiti, osim ovih 70 tisuća kuna. Split će koristiti dosadašnji nakit šta ima', rekao je Tomislav Gruica, savjetnik za komunalne djelatnosti u Splitu. Kerum, čini se, novca nema. Prošle godine u Osijeku se nimalo nije štedjelo. Ove godine, potpuno druga priča. Nema novca, nema ukrasa. 'Eventualno ulaganje koje može biti jest da promijenimo Novu godinu sa 2009. na 2010., mijenjat ćemo samo jednu znamenku', rekla je Danijela Lovoković, zamjenica gradonačelnika grada Osijeka. Ista priča i u Rijeci, ušteda će biti milijun kuna. 'Ove godine će to biti negdje oko 600 tisuća kuna, što je više od milijun kuna manje nego prethodne godine, naravno zbog opće poznatih razloga', rekao je Vojko Obersnel, gradonačelnik Rijeke. Recesija je tako uklonila blještavilo s gradskih trgova, osim metropole. Jer Zagreb ipak nije u banani, tvrdi gradonačelnik.
Ukupno {{TotalVotes}}