Zračne luke normalno funkcioniraju. No, vjerojatno nema putnika na svijetu koji prije leta ovih dana nije pomislio na zrakoplovnu nesreću Air Francea i čak 228 poginulih. Strah od letenja i bez nesreća kod mnogih je itekako izražen, a metode suzbijana straha su različite.
Zbog ozbiljnih problema s nebeskim visinama neki su ipak morali potražiti i stručnu pomoć. 'Recimo, jedan moj klijent, koji se i sam boji letenja, iz Splita prije puno godina je primijetio da ona sjedalica ima određeni miris po tome jer su ljudi od straha ispustili mokraću. Da, on dakle čak smatra da je to masovno', rekao je psihijatar Gruden.
Zrakoplovi ipak najsigurniji
Strah ide do te granice da neki u konačnici ne putuju zrakoplovima. U blažim varijantama to ipak čine nakon pomoći stručnjaka, ali trebaju pratnju bliske osobe ili sedativa. Statistike kažu da su zrakoplovi najsigurnija prometna sredstva. Prošle godine dogodilo se 25 nesreća.
'Broj za cijeli svijet od 740 stradalih putnika je zbilja iznimno mali u odnosu na druge vidove prometa posebice na cestovni. Znamo da samo u Hrvatskoj godišnje strada od 800 do 1000 ljudi na cestama', potvrdio je Josip Milošević, stručnjak za zrakoplove. I dok se pokušava otkriti mistrij Air Francea, svijet nastavlja živjeti. U nadi da će svaki novi životni let, bilo nebeski ili zemaljski, proći najbolje moguće.