Milan Bandić u predsjedničkoj kampanji za oglašavanje na sve četiri TV postaje i u tiskovinama potrošio je 12,8 milijuna kuna, a Ivo Josipović potrošio je 6,4 milijuna kuna.
Zorislav Antun Petrović iz Transparency Internationala Hrvatska na današnjoj konferenciji za novinare rekao je kako se pretpostavlja da svi ostali troškovi kampanje čine najmanje 50 posto, pa tako ispada da je zagrebački gradonačelnik za trajanja cijele kampanje potrošio zapravo 25,6 milijuna kuna, a kandidat SDP-a 13 milijuna kuna.
>> Bandić: Neka se slegne magla i utišaju fanfare
Petrović je rekao kako je u kampanji ukupno potrošeno 70 milijuna kuna te istakao da iako se još po zakonu nikoga ne može kazniti za varanje u predsjedničkoj kampanji, ne treba zaboraviti postojanje Kaznenog zakona. Izvršna direktorica GONG-a Sandra Pernar rekla je kako je najveća sramota ovih predsjedničkih izbora zakon koji regulira jako malo toga i činjenica da nema sankcija pa tako nikada nećemo saznati je li u kampanji bilo sumnjiva novca i koje je njegovo porijeklo.
Na konferenciji za novinare iznijeti su i najgori primjeri protekle predsjedničke kampanje. Na prvom je mjestu je dijeljenje gotovine biračima, zatim primanje anonimnih donacija čiji bi iznos trebao završiti u državnom proračunu te podizanje visine najvišeg praga donacije.