Turistička struka kaže da je buking trenutačno nešto bolji nego prošle godine, no pomoć im je potrebna baš za razdoblja izvan srca sezone, posebno za svibanj koji najlošije stoji.
'Mjere su vrijedne milijun eura, usuglašene su s privatnim sektorom, a trebaju dovesti nove avionske linije, nove chartere, ali i nove turiste autobusima i željeznicom upravo u vrijeme kada su najpotrebniji, a to je vrijeme predsezone i posezone', kaže ministar turizma Damir Bajs.
'Mi svoj posao moramo na domaćem tržištu u pripremi sezone i u promotivnim, marketinškim i ostalim aktivnostima vani odraditi krajnje koncentrirano i kvalitetno, pa čak i više od toga do kraja', ističe Veljko Ostojić iz Kamping udruženja Hrvatske.
Pune plaže nikad nisu bile upitne, dapače, u srcu sezone turista je ponekad i previše. Problem je kad sezona traje samo dva mjeseca ili čak manje, pa se ministar dosjetio mjerama koje bi to trebale riješiti.
Hoće li ovo ulaganje od milijun eura dovesti više turista u razdobljima pred i posezone, zbrajat će se na kraju godine. No, pozitivna je već i sama činjenica da se u Hrvatskoj napokon prestalo gledati na turizam kao na nešto što se događa samo od sebe dok domaćini leže na plaži.