poznati kandidati

Aplikacija DNEVNIK.hr u užem izboru za nagradu SoMo borac za digitalni proizvod godine

1/3 >> Pogledaji ovu galeriju
Galerija
Bliži se jubilarno deseto izdanje SoMo Borca powered by Httpool koje je zabilježilo rekordan interes stručnjaka koji su za prestižnu nagradu prijavili preko 220 projekata, od čega je u kategoriji SoMo Media prijavljeno 29 radova među kojima je i aplikacija DNEVNIK.hr.

Medijski žiri je nakon detaljnog analiziranja i ocjenjivanja odabrao radove koji ulaze u uži izbor onih koji imaju šansu osvojiti najvažniju regionalnu nagradu u području digitala. SoMo Media nagrada ove godine se dodjeljuje po prvi puta i sadrži četiri kategorije: SoMo NATIVE, Best Storytelling, Digital Product of the Year i Digital Design of the Year.

Proces žiriranja sastoji se od dva kruga - u prvom krugu žiri je odabrao pet radova iz svake kategorije koji ulaze u uži izbor, a drugi krug uključuje odabir troje dobitnika koji će biti nagrađeni i objavljeni na dodjeli u Zagrebu.

Jernej Smisl, predsjednik SoMo Media žirija, ispričao je kako je bilo odabrati najbolje od najboljih: "Jako smo ponosni na odaziv digitalnih izdavača, posebno zato što se SoMo Media ove godine dodjeljuje po prvi put, a mnogi su već prepoznali važnost ove nagrade. Ne sumnjam da će iz godine u godinu interes biti sve veći s obzirom na ubrzan rast digitala i digitalnog oglašavanja. Moram reći da je zaista izazovno bilo odabrati prijave koje ulaze u uži izbor natjecanja jer je svaki prijavljeni rad zaslužio nagradu zbog svoje kvalitete i inovativnosti, ali pravila su takva da smo morali izdvojiti one najbolje. Detaljnom analizom uspjeli smo doći do onih koji se ističu, a veselimo se i službenoj dodjeli u Zagrebu."

Pročitajte i ovo VAŽNO PRIZNANJE Mobilna aplikacija DNEVNIK.hr-a pobijedila konkurenciju iz cijelog svijeta

Dodjela se održava 11. studenog u zagrebačkoj Hali.

SoMo Media nagrađuje originalne i kreativne digitalne medijske projekte u nekoliko kategorija:

1. SoMo NATIVE

  • Hanza Media, Native Ad Studio i Energia naturalis s projektom 'Studio Smanji račune, upali Sunce!' (ENNA Opskrba)
  • 24sata i Kaufland s projektom 'Green Medal'
  • tportal.hr / Hrvatski Telekom i Huawei Electronics s projektom 'Vrijeme je za stvarnu moć'
  • Telegram Media Grupa i Atlantic Grupa s projektom 'Živi život punim ustima!' (Jimmy Fantastic)
  • 01 Content & Technology – C3 Croatia i JGL s projektom 'X-LAB: JGL expert research hub - largest international longevity platform' (Vizol S)

2. Best Storytelling

  • Herman & partnerji i Mercator s projektom 'PRVIČ MAMA'
  • Piksel LTD i Penzija.mk s projektom 'Zasadi želba' (Plant a Wish)
  • Herman & partnerji i Mercator s projektom 'Naj slovensko pecivo'
  • RTL Hrvatska i Net.hr s projektom 'XX. Stoljeće by Hrvoje Klasić'
  • EuroART93 i A1 Hrvatska s projektom 'Switchaj na bolje!'

3. Digital Product of the Year

  • Nova TV d.d. s projektom 'DNEVNIK.hr mobile app'
  • Herman & partnerji i Mercator s projektom 'M SOSESKA'
  • Bruketa&Žinić&Grey i 24sata s projektom 'Oriđiđi Video Awards u metaversu'
  • Telegram Media Grupa s projektom 'Telegramov božićni vodič'
  • Degordian s projektom 'Stethoscope - employee satisfaction and engagement tool'

Pročitajte i ovo PRESTIŽNO PRIZNANJE Imamo najbolju aplikaciju! DNEVNIK.hr osvojio veliku nagradu MIXX2022

4. Digital Design of the Year

  • Telegram Media Grupa s projektom 'Redizajn portala Telegram.hr'
  • S.T.A.R. s projektom 'Digital ShopGuru'
  • Degordian i Nets CEE s projektom 'Waldy'
  • Human Interaction Company i Journal Media Group s projektom 'Journal Redesign'

Projekti koji ulaze u uži izbor za kategoriju SoMo Advertising bit će objavljeni u ponedjeljak, 7. studenog 2022.