Nakon antikorupcijskog crtića o malim mravima koji su se u ritmu hip-hopa s plavim kuvertama vrtjeli po medijskim postajama - stiže nova kampanja. Predstavljena je jutros. U blještavom okruženju luksuznog hotela.
'Država koju želimo je država u kojoj sve te stvari kad ulazimo možemo biti bezbrižni da će institucije funkcionirati sukladno pravilima. Kada možemo predati molbu na neki natječaj i da smo sigurni da će ona biti tretirana kao sve ostale', istaknuo je Dražen Bošnjaković, ministar pravosuđa.
>> Mlakar: Ministarstvo nema ovlasti skinuti nekog s biračkog popisa
Nova mega akcija za podizanje antikoruptivne svijesti prosječnog građanina, stoji čak sedam milijuna kuna. Kako će sve izgledati - još nema potpune vizije. Pripreme su počele prije nekoliko mjeseci. 'Ono što sada mogu reći, imat ćemo tri televizijska spota, radio spotove plus letke umetnute u novinama, džambo plakate, internetske bannere i brošure', rekao je Constantine Palicarsky, voditelj projektnog tima.
Pravosuđe, zdravstvo, političke stranke, u svakom segmentu ima korupcije. 'Ono što želimo kroz ovaj projekt zapravo i što su nam očekivani rezultati je podizanje razine svijesti u javnosti o štetnosti korupcije', pojašnjava Tihomir Kralj, tajnik ministarstva pravosuđa. Prošle godine tvorci spota nisu se baš proslavili. Uz to što je napravljen bez javnog natječaja, nije polučio ni pretjerano mnogo uspjeha. Mravi građane nisu inspirirali.