Što se najviše objavljuje?

POLITIKA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA SDP vladar Twittera, HDZ vladar Facebooka

Slika nije dostupna
Vrlo živahna kampanja vodi se i na društvenim mrežama, provjerili smo kako to izgleda u virtualnom prostoru i koliko se razlikuje od klasične kampanje koju smo vidjeli dosad?

Poruke su iste, ali je drugačiji način prezentacije, grafički paket i slično Što se tiče Facebooka HDZ ima 43 888, a SDP 27 512 sljedbenika. Na Twiteru je taj broj daleko manji, ali tu primjerice SDP ima 3549, a HDZ 1844 onih koji prate njihove objave.

Iako su obje stranke aktivne na obje mreže možemo definitivno zaključiti da je SDP vladar Twittera, a HDZ vladar Facebooka. No, HDZ se proširio i na druge platforme, od danas je aktivan i njihov profil na instagramu.

PARLAMENTARNI IZBORI 2015 Birati zastupnike može 3,8 milijuna birača

Na društvenim mrežama stranke objavljuju dijelove svojih programa, stranačke aktivnosti, pozivaju birače da se priklone njima, da im u nedjelju daju svoj glas, a nerijetko se i osvrnu na političke protivnike.

HDZ to radi uz kratak tekst i fotografiju koja ima jedan grafički dodatak u kojem je u jednoj, dvije rečenice sadržana srž njihove poruke. SDP ponekad zna i bocnuti, kao sinoć, kada su objavili ovaj crtež bundeve uz opomenu 'Noćas izlaze zombiji'.

Drugi nas političari također izvještavaju o svojim aktivnostima. Jadranka Kosor nas je obavijestila da je posjetila obitelj Purda u Vukovaru, redovito objavljuje fotografije i twittowe iz kampanje.

Zanimljivo je još spomenuti Anku Mrak Taritaš, ona je počela objavljivati animirane spotove u kojima predstavlja što je sve radila. Zgodno je primjetiti kod nje da, iako je članica stranke, zapravo sebi radi vrlo dobar osobni PR, što svakako ima veze, među ostalim, i s preferencijalnim glasovanjem.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook