Za vrijeme trajanja projekta, od 14. do 30. rujna društva HCK diljem Hrvatske podijelit će 31.000 paketa hrane - Vaš dar za pravu stvar - socijalno ugroženim kućanstvima u kojima žive najranjiviji članovi društva, priopćio je HCK.
Odluke i mjere koje se poduzimaju za sprečavanje širenja zaraze koronavirusom utječu na promjene životnih navika građana što podrazumijeva ostanak članova obitelji u svojim domovima i izostanak drugih uobičajenih socijalnih kontakata.
Teža situacija u vrijeme pandemije
Pojačane mjere izolacije uključuju ograničeno kretanje, ostvarivanje socijalne distance, a u slučajevima samoizolacije i potpunu zabranu kretanja te socijalnu izolaciju. Mjere koje čuvaju zdravlje najugroženijih skupina mogu imati posredno negativni učinak na ostale ukućane, ali i bitno izmijeniti uobičajene kanale nabave hrane i životnih potrepština.
Zbog svega navedenoga, kućanstva čiji članovi pripadaju socijalno ugroženim skupinama i primaju zajamčenu minimalnu naknadu temeljem rješenja Centra za socijalnu skrb, u vremenu pandemije koronavirusa našla su se u posebno teškim životnim okolnostima i u riziku od siromaštva, ističe HCK.
"Teško vrijeme u kojem živimo, još je teže za socijalno najugroženije građane. Kao i u brojnim situacijama ranije, pomoć koju pružamo našim najranjivijim sugrađanima nije samo pomoć u hrani već i poruka da nisu sami. Upravo ovakvim projektima i dalje ćemo pojačano raditi na ublažavanju socijalnih posljedica krize uzrokovane koronavirusom", kazao je izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog križa Robert Markt.
HCK akciju provodi u partnerstvu s tvrtkama Zagrebačka banka, UniCredit fundation, Podravka, Toyota Hrvatska, Farchioni Olii, Ledo plus, Tele 2, HBOR i JT International Zagreb.