Niz pogrešaka pilota i pogrešna reakcija na tehničke probleme uzrok su pada Air Franceovog zrakoplova na letu 447 koji se srušio u Atlantski ocean 2009. godine.
U nesreći je tada poginulo 228 osoba, objavili su francuski istražitelji, javlja CNN. Uzroci nesreće objavljeni su tri godine nakon stravičnog pada zrakoplova u Atlantik.
>> 'Do vraga, srušit ćemo se! To ne može biti istina...'
Obitelji poginulih ne vjeruju u vjerodostojnost izvješća
'Nisam i ne mogu biti zadovoljna. Nisam pročitala izvješće,to prepuštamo stručnjacima koje smo angažirali.Nadam se i uvjerena sam da će oni pronaći pravi razlog pada, a ne se samo fokusirati na tehničke probleme', rekla je supruga jednog od poginulih.
U izvješću naime stoji da su senzori za brzinu pokazivali netočne podatke,te da posada u trenutku gubitka vertikalne brzine nije spustila nos zrakoplova što propisana procedura nalaže.
Bijesni su i piloti Air Francea.Ponajprije nedostatkom poštovanja prema njihovim poginulim kolegama
'Na listi provjere zrakopova bio je priručnik koji se ne smatra priručnikom za izvanredne situacije. Takve situacije zahtijevaju posebnu obuku pilota i to minimalno svake tri godine. Ali uprava Air Francea je bila arogantna. Ponašali su se kao svojedobno projektanti Titanica. Tvrdili su da model 330 ne može doživjeti nesreću. Da nije tako,valjda bismo mi piloti dobili dodatnu obuku za hitne manevre i ova nesreća se možda ne bi dogodila', rekao je jedan od pilota.
Izvješće za pad neuništivog aviona sadrži čak 25 novih sigurnosnih preporuka te obveznu dodatnu obuku za pilote. Istražiteljski tim bio je sastavljen od eksperata raznih profila - od inženjera do psihologa. Crne kutije zabilježile su 4 minute užasa i panike u kokpitu kobnoga leta.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.