'Energično i s potpunom odgovornošću odlučno odbacujemo bilo kakvu pa i najmanju umiješanost ili sudjelovanje Adrije, njezinih zaposlenika, uprave i vlasnika oko zadnjih zbivanja u koprivničkoj Podravci', kaže se u priopćenju koje je potpisao direktor tvrtke Miodrag Lacić. 'Podravka nije iz Adrije izvlačila nikakav novac, kako se navodi u članku jednih dnevnih novina, najprije iz razloga što od Adrijinih struktura nitko nije tražio novac, a nitko iz Adrije nije ni nudio. Nažalost, iz Adrije se nije ni mogao niti se može tako izvlačiti novac jer je svima poznato stanje u našoj riboprerađivačkoj industriji', stoji u današnjem priopćenju zadarske Adrije. Pritom se ističe da je Adria najveća hrvatska riboprerađivačka tvrtka s više od 500 zaposlenih i po kapacitetima najveća tvrtka te vrste na Mediteranu. 'Adria već osam godina uspješno surađuje s Podravkom pa stoga nije čudno što netko sada želi tu suradnju poljuljati i dovesti u pitanje', navodi se u priopćenju.
Adria Podravci prodala 'Evu'
Zadarska Adria podsjeća da je s Podravkom sklopila ugovor o prodaji brenda 'Eva' prvenstveno jer se došlo do zajedničkog zaključka o sinergiji hrvatskih dviju najvećih prehrambenih kompanija. 'Znamo da je Podravka do sada nekoliko puta više uložila u marketing i razvoj distribucije brenda 'Eva' nego što je platila Adriji za tadašnju vrijednost marke', kaže se i napominje da Adria tada nije bila u stanju ulagati u razvoj toga brenda. 'Budući da je marka u vlasništvu Podravke, zar nije normalno i jedino poslovno ispravno u poslovnom svijetu da ista kompanija za proizvodnju svoga brenda pomaže oko nabave sirovine i repromaterijala', kaže se u priopćenju i ističe da se Adriji plaćala isključivo usluga, to jest izvršena proizvodnja.
'Udjel prometa Podravke u ukupnom prihodu Adrije u prošloj godini bio je manji od 40 posto, a Adria danas proizvodi i za mnogo drugih poznatih marki koje se prodaju na tržištima, razvija i vlastite brendove i palete proizvoda, te je izrasla u drugog po redu svjetskog proizvodača slane ribe', kaže se u priopćenju. Nadalje, Uprava Adrije navodi kako je normalno da je vodstvo Adrije između ostalog kontaktiralo i s ljudima koji su danas u središtu Podravkine afere, ali uvijek i isključivo poradi što kvalitetnijeg razvoja odnosa dviju tvrtki, s ciljem podizanja količine i vrijednosti prodaje marke 'Eva'. U zadarskoj Adriji nitko nije znao za neke druge planove Podravke, ako su oni zaista i postojali, navodi se u priopćenju, u kom se ističe kako je Adria 'sigurna, poznavajući unutarnju snagu i moćnu organizaciju te kompanije, da Podravka nije upala u krizu poslovanja'. (Hina)