Završili skupi brod za Nijemce, a ovi im ostavili i brod i dug od 22 i pol milijuna eura. Jer im je kriza. Zbog broda znakovitog imena, Monte Carlo, budućnost 3. maja je na kocki. 'Definitivno je razlog svjetska kriza koja se događa u svijetu brodara i brodogradnje tako da očekujemo brodovlasnika da sjednemo za stol, da pokušamo naći rješenje', rekao nam je Željko Starčević, predsjednik Uprave 3. maj.
Radnici tužno pogledavaju u velebnu grdosiju koja može prevesti gotovo 5.000 automobila. Njihova najveća želja jest da se posao riješi do kraja. Osjeti se atmosfera straha za plaće i to taman kada su počeli raditi punom parom. 'Tu iza mene je brod, trenutno pred primopredajom, međutim dobar dio, znači 50 posto vrijednosti tog broda trebamo dobiti, nakon primopredaje a možda je upitna primopredaja', rekao je Juraj Šoljić, Sindikat metalaca 3. maja.
I Uljanik plovidba im je dužnik
Ovo nije i jedini slučaj dugovanja, jer 3. maju duguje i jedan hrvatski brodar, no brod je isporučen. 'Uljanik plovidba nam je platila veći dio rata a ostatak od tih sad je to u ovom trenutku 7 milijuna dolara postigli smo dogovor da plate u roku od godine dana', istaknuo je Starčević. Primopredaja Monte Carla trebala bi biti sutra. No, nema ga se komu isporučiti. Čeka se brodovlasnik koji bi trebao sjesti za ovaj stol s Upravom i dogovoriti isplatu 22 i pol milijuna eura. Optimisti i u najgora vremena, trećemajevci, nadaju se da će Monte Carlo ipak uskoro zaploviti svjetskim morima a oni na računu imati lijepu svotu.