Zagrebačka Kuća za ljude i umjetnost Lauba u petak je bila rezervirana za Heineken® Silver Night, vrhunski audio-vizualni spektakl u povodu širenja Heineken® portfelja u Hrvatskoj. Priliku da među prvima uživaju u laganom i osvježavajućem okusu piva Heineken® Silver iskoristilo je više od 1.400 gostiju, među kojima su bili poznati influenceri i mnogobrojni posjetitelji.
Party je osmišljen u suradnji s brendom Lollipop koji je osigurao podršku u organizaciji i sjajni line-up predvođen omiljenim zagrebačkim DJ-evima, što je na još jedan način povezalo brend Heineken® Silver s potrošačima - u idealnom spoju s glazbom u kakvoj uživaju mlađe generacije punoljetnih potrošača kojima je novi proizvod u portfelju brenda i primarno namijenjen.
Prije dolaska u glavni prostor Laube osvijetljen spektakularnim 3D projekcijama na zidovima, posjetitelji su prolazili kroz beskrajni osvjetljeni tunel, a lagana glazba, fotografiranje u foto kabini, igranje videoigara i stolni nogomet bili su idealni za zagrijavanje za nezaboravni party koji je uslijedio. Potom su posjetitelji uživali u glazbi koju su odabrali vrhunski DJ-evi, plesali u ritmu najpoznatijih hitova, ispisivali poruke koje su se kasnije prikazivale na ekranima i osvajali nagrade dok ih je istovremeno osvježavala zvijezda večeri - Heineken® Silver - pivo koje mijenja pravila na pivskoj sceni odgovarajući na potrebe novih generacija koje žele vrhunsko pivo, ali laganog okusa i s nešto manje gorčine.
Novi član obitelji Heineken® stigao je na domaće tržište kako bi zadovoljio afinitete Generacije Z i općenito mlađe punoljetne populacije jer je, uz prepoznatljivu voćnu aromu, manje gorak te sadrži nešto manje kalorija. Proizvodi se od 100% prirodnih sastojaka: ječmenog slada, vode te posebnog A-kvasca, a zahvaljujući lageriranju na ledeno hladnoj temperaturi od -1°C iznimno je osvježavajuć i laganog, uravnoteženog okusa. Sve to čini Heineken® Silver savršenim izborom za osvježenje na koncertima, u klubovima ili tijekom svih drugih događanja na kojima se okupljaju prijatelji kako bi otvorenog uma uživali u životu i druženju.
„Želimo biti prisutni u srcima potrošača, s njima dijelimo ljubav prema pivu i strast prema glazbi. Zato smo sretni što im možemo ponuditi proizvod uz koji će se potpuno prepustiti doživljaju, istinski i kolektivno živjeti glazbu i odgovorno uživati u vrhunskom pivu večeras, ali i nadalje“, izjavio je Nikša Ende, brand manager za Heineken® i jedan od članova tima kompanije zaslužan za lansiranje piva Heineken® Silver u Hrvatskoj.
„Kad je pivo u pitanju, oduvijek sam bila vrlo izbirljiva i to znaju svi moji prijatelji. Pravi je izazov pronaći pivo koje je pitko i lagano. Zato mi je novi Heineken® Silver odličan match jer je jako lagan, pitak, fresh i ful osvježavajuć. Drago mi je što sam dio Heineken® Silver kampanje jer je ovo vrlo autentičan spoj, od samog piva do cijele kampanje koja je u skladu s mojim vrijednostima, što smatram presudnim kada biram proizvode iza kojih stojim“, dodala je Karla Zelić, influencerica koja je uživala na partyju sa svojim prijateljima.
Vrhunska kvaliteta i lagan okus najnovijeg piva u portfelju brenda Heineken®, kao i orijentiranost prema mlađoj populaciji, odražavaju se i u njegovom pakiranju. Uz kultnu zelenu boju, na limenci i etiketi boce dominiraju srebrna podloga te detalji i natpisi u novoj, plavozelenoj boji.