Program obuhvaća gradnju devet brodova s dvostrukom oplatom za prijevoz nafte, naftnih derivata, ulja i sl. te dva broda za rasute terete, čija je ukupna vrijednost gotovo 559 milijuna američkih dolara. Ministar mora, prometa i infrastrukture Božidar Kalmeta pritom je istaknuo da će se državnim potporama iz državnih proračuna do 2011. pokriti do najviše 30 posto opravdanih troškova dodatnog ulaganja brodara u izgradnju brodova, odnosno ukupno oko 240 milijuna kuna po današnjem tečaju dolara.
Uz to, uvjeti za dodjelu potpora, bit će i da su novoizgrađeni brodovi upisani u hrvatski Upisnik brodova te da posadu čine hrvatski pomorci, kao i uključivanje domaćih proizvođača. S tim je uvjetima suglasna i Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, a i usklađeni su s regulativom EU.
Osim što će to ubrzati proces zamjene starih s novim, suvremenijim brodovima, ovaj će program, istaknuo je Kalmeta, 'poboljšati položaj hrvatske zastave na Pariškom memorandumu'.